  • Data: 2007-06-21 01:36:19
    Temat: Re: firma kurierska - zatrzymanie przesylki
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MAc pisze:
    > już widzę, jak 80kg paczki wnoszą do biura w celu przeładowania do
    > trzymanego pod biurkiem innego samochodu :-)

    A tu niespodzianka. Otóż byłem rok temu kurierem w innym oddziale tej
    firmy kurierskiej i dokładnie wiem jak to wygląda. Firma jest stosunkowo
    nieduża i nie posiada pomieszczeń magazynowych. W biurze się trzyma
    wszystkie (albo *praktycznie* wszystkie) przesyłki a potem się je
    zbiorczo wywozi. Więc dokładnie jest tak, jak to opisałeś, z wyjątkiem
    tego samochodu pod biurkiem.
    W sprawie problemu autora wątku się nie wypowiem :-)

    chester