    From: "br4k" <b...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: filmowanie w szkole
    Date: Thu, 25 Nov 2004 18:48:09 +0100

    news:co3an3$28h$16@news.onet.pl...
    > Użytkownik "br4k" <b...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Musisz rozgraniczyć sferę prawa wewnętrznego szkoły oraz prawa ogólnego.
    > Jeśli złamaliście prawo wewnętrzne szkoły, to oczywiście możecie ponieść
    > przewidziane w regulaminie konsekwencje. Trudno mi w chwili obecnej
    > dyskutować nad tym, na ile to poważne było naruszenie. Co do prawa
    ogólnego,
    > to prawo nie zabrania dokonywania zapisu, a jedynie ogranicza możliwość
    > publikacji. Jak rozumiem do publikacji nie doszło.

    Nie doszlo... publikacja nawet nie byla planowana.

    [ciach]

    Wielkie dzieki za pomoc!
    Niestety dzisiaj nie mialem czasu, ale jutro ide przejrzec sobie statut
    szkoly i
    wtedy bede mogl jakos konkretnie dzialac.
    Dzisiaj sie dowiedzialem, ze dostane najwyzszy rodzaj nagany w szkole.
    Pomijajac juz to, czy zapis w statucie ma podstawy prawne czy nie,
    zastanawiam
    sie tylko czy wniesienie kamery do szkoly (no bo chyba tylko takie
    przewinienie
    popelnilem) kwalfikuje sie do najwyzszego wymiaru kary, przed wyrzuceniem ze
    szkoly. Jutro przegladne statut i dopiero wtedy bedzie mozna cos konkretnie
    myslec.

    pozdrawiam br4k.