  • Data: 2008-11-22 07:24:55
    Temat: Re: fałszywe zwonienie - jaki paragraf
    Od: "pitpull" <pitpull@pitpul..com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:gg7bl5$4kp$1@atlantis.news.neostrada.pl pitpull

    > Chyba mylisz i mieszasz ze sobą różne sprawy.
    > Czym innym jest zasadność wystawienia zwolnienia, czym innym jego
    > sfałszowanie, a jeszcze czym innym nieprawidłowe jego wykorzystywanie.
    > Odnoszę także wrażenie, że nie odróżniasz wynagrodzenia chorobowego w
    > okresie niezdolności do pracy od zasiłku (świadczenia) chorobowego (a
    > jest jeszcze świadczenie rehabilitacyjne).

    Nic nie myle i nie mieszam sprawy te rozróżniam ale nie pytam się o to tylko
    krótko:
    Na co się narażam jesli na chorobowym ktoś mnie spotka np na wczasach w
    ośrodku narciarskim
    I żeby tu nie było wątpliwości nie chodzi mi o to co mi może zrobić
    pracodawca, bo dla takiego to w sumie czysty zysk jeśli jego pracownik
    "choruje" 4 miesiące i jednocześnie normalnie pracuje.
    Powiem więcej - znam przypadki, że ludzie się zatrudniali na pół roku na pół
    etatu i płacili sami z _własnej_kasy_składki_ a potem.... Potem brali kase z
    ZUSu przez 4 lata - w jaki sposób - sam pomyśl;.

    Uprzejmie prosze o nie tłumaczenie mi co to jest wynagrodzenie za czas
    choroby, zasiłek chorobowy, świadczenie rehabilitacyjne tylko odpowiedź na
    konkretne pytanie