  • Data: 2008-11-22 19:11:26
    Temat: Re: fałszywe zwonienie - jaki paragraf
    Od: "pitpull" <pitpull@pitpul..com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:gg8che$d5e$1@atlantis.news.neostrada.pl pitpull

    > Co rozumiesz przez "chorobowe"?
    > Proponowałbym posłużenie się konkretnym, nie zaś obiegowym terminem.

    > Zależy od szczegółów związanych z dokumentem ZUS-ZLA i od tego kim
    > jest ten "ktoś".

    > Uprzejmie wcale nie zamierzam, a pytanie nie jest konkretne - jest
    > dalece nieprecyzyjne.
    > Trudno na takie rzetelnie odpowiedzieć, a na domysły szkoda czasu.

    dobra
    poddaję się
    Załózmy, że gościu trudni się handlem obwoźnym ma prywatną działalność
    I idzie na "chorobowe" na kręgosłup.

    Jakie konsekwencje prawne mu grożą w przypadku odowodnienia mu:

    a) Handlowania na targach
    b) Uprawiania wspinaczki/jazdy na crossie

    podczas pobierania zasiłku chorobowego z ZUS (nie wuiem czy prywaciaż ma
    wynagrodzenie za czas choroby).

    Czy naprawdę paragrafy pod które ewentualnie Twoim zdaniem podpada osoba
    wyłudzająca zasiłek zależą od tego czy pobiera wynagrodzenie za czas
    choroby, zasiłek chorobowy czy świadczenie rehabilitacyjne?

    Wydaje mi się, że za każdym razem zakładając uczciwość lekarza (rzadkość,
    ale się zdarza...) będzie to wyłudzenie dokumentu etc ....

    pozdrawiam

    pitpull