  • Data: 2008-11-27 21:32:50
    Temat: Re: fałszywe zwonienie - jaki paragraf
    Od: " jb" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Pracodawca zawsze może zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa
    > przeciwko dokumentom (szczególnie art. 217, 273), niemniej uważam, że tego
    > typu "pomysły" należą do rzadkości.

    A wiesz, jak twoje "uważanie" ma sie do rzeczywistości i praktyki?

    Nie znam
    > danych
    >ile zwolnień z ogólnej puli jest w taki sposób "denuncjowanych",

    I od tego powinieneś zacząć. Skoro nie wiesz, ilu przedsiębiorców takowe
    zawiadomienia składa, to dalszą część wywodu możesz sobie o kant potłuc.

    ile
    > z zadenuncjowanych w toku dochodzenia potwierdza prawdziwość podejrzeń. I ty
    > zapewne też w tej sprawie guzik wiesz, a gadasz.

    Znam dane mojego rejonu. I mogę ci nawet je podać - udowodnić winę i uzyskać
    wyrok skazujący udaje się w około połowie zgłoszonych przypadków.

    > ZUS może się najprędzej zainteresować prawidłowością zwolnienienia takiego,
    > za jakie on płaci (notabene pieniędzmi ode mnie - podatnika). Też mu to
    > można bardzo utrudnić, czasem uniemożliwić, a w ogóle to kto wiedząc o
    > możliwości kontroli zastosuje jakieś trefne, łatwe do wykrycia myki?
    > Tak wię się nie napinaj, do Eliotta Nessa to masz lata świetlne...

    Na razie to u ciebie widzę same przypuszczenia i wyobrażenia, oparte na
    powierzchownej znajomości kilku podstawowych przepisów, oddalone od
    rzeczywistosci o lata świetlne, z niewielką znajomością realiów. Ty chyba
    żyjesz w wirtualnym swiecie. Może mniej netu?
    Jedno ci muszę przyznać - nawet pracownik tej wspaniałej i powszechnej
    kochanej instytucji zajmującej się głównie budowaniem nowych siedzib dla
    siebie nie byłby w stanie zareklamować jej lepiej, niż ty tu próbujesz robić.
    Tylko po co się osmieszasz?
    Pozostałe twoje insynuacje pomine, bo świadczą jedynie o tobie i o tym, jak
    bardzo jesteś żałosny.