  • Data: 2008-11-21 23:34:44
    Temat: Re: fałszywe zwonienie - jaki paragraf
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pod jaki pargraf/ustawe/kodeks podlega osoba, która wyłudzała cswiadczenie
    > chorobowe symulując chorobę i jednocześnie pracując?
    > Wydaje mi się, że to nie jest wyłącznie sprawa ZUSu, bo google wskazuje
    > sporo przypadków spraw sądowych dotyczących wyłudzania zasiłków.
    > Tylko nie pisza na jaki paragraf....
    >
    > pozdrawiam
    >
    > pitpull
    Jesli gostek w z gory powzietym zamiarze oraz w toku skondensowanych czasowo
    czynnosci ("krotkie odstepy czasu" jak mowi kodeks) wyludzenia zasilku
    chorobowego najpierw oszukuje lekarza (symuluje chorobe), co prowadzi do
    tego ze wyludza od niego poswiadcznie nieprawdy w postaci dokumnetu "L4",
    potem zas sklada ten dokumnet pracodawcy/ZUSowi i dostaje zasilek, to wg
    mnie powinno sie to kwalifkowac :

    art. 272 k.k., art. 273 k.k. i art. 286 par 1 k.k. przy zast. art. 11 par 2
    k.k. w zw. z art. 12 k.k.

    Cezar