  • Data: 2008-11-22 13:21:24
    Temat: Re: fałszywe zwonienie - jaki paragraf
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gg8che$d5e$1@atlantis.news.neostrada.pl pitpull
    <pitpull@pitpul..com> pisze:

    > Nic nie myle i nie mieszam sprawy te rozróżniam ale nie pytam się o to
    > tylko krótko:
    > Na co się narażam jesli na chorobowym
    Co rozumiesz przez "chorobowe"?
    Proponowałbym posłużenie się konkretnym, nie zaś obiegowym terminem.

    > ktoś mnie spotka np na wczasach w ośrodku narciarskim
    Zależy od szczegółów związanych z dokumentem ZUS-ZLA i od tego kim jest ten
    "ktoś".

    > Uprzejmie prosze o nie tłumaczenie mi co to jest wynagrodzenie za czas
    > choroby, zasiłek chorobowy, świadczenie rehabilitacyjne tylko odpowiedź
    > na konkretne pytanie
    Uprzejmie wcale nie zamierzam, a pytanie nie jest konkretne - jest dalece
    nieprecyzyjne.
    Trudno na takie rzetelnie odpowiedzieć, a na domysły szkoda czasu.

    --
    Jotte