eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/ › Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy?
    /cytat/
    Date: Sun, 24 Mar 2013 18:20:24 +0100

    Użytkownik "hiki wiosna wiosna mori" <h...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:kin0so$7f8$1@node2.news.atman.pl...

    nymi-zmierza-w-kier-krotoszyna-vt4697.htm?sid=af50d4
    27ab492e451f74957e41245649

    > Bardziej pietnowalem to, ze "cos sie dzieje" - maga akcja policji, a
    > rzecnzik prasowy bedacy na dyzurze nie odbiera telefonow.

    Może po prostu był poza zasięgiem. A może jest ich zbyt mało, by byli na
    dyżurze?

    > Ogolnie dziennikarz wypalnial swoje obowiazki, chcial sie dowiedziec co
    > sie dzieje, zeby uspokoic "zatroskanych" obywateli ktorzy zwracali sie do
    > niego (do prasy/mediow) z pytaniem - pewnie zdajac sobie sprawe, ze
    > policja im nie powie...

    Bo by znowu kilku "zielonych" się do toró przykuwało. >
    > Dziennikarzowi tez nie powiedziano. Ale nie dlatego,z e operacja tajna,
    > tylko dlatego, ze bioracy wynagrodzenie za dyzur rzecznik prasowy byl
    > "niewiadomo gdzie".

    Albo z tego powodu, że mu nie chciał powiedzieć.

    > IMHO powinien za cos takiego wyleciec. JEsli nie ma twardego
    > usprawiedliwienia, ze byl nieprzytomny lub bral udziel w akcji
    > antyterrorystow jako dowodca lub czlonek.

    Niekoniecznie. W większości komend jest jeden, góra dwóch oficeró prasowych
    (zwanych rzecznikami). Jak łatwo policzyć, jak nawet są obydwaj w pracy, to
    brakuje ich ze trzech, by mogli pełnić całodobowo dyżury. No a jak któryś z
    nich był na urlopie czy chorobowych, to w ogóle nie ma o czym mówić. W
    praktyce zresztą dziennikarze w takich przypadkach, to dzwonią do kogoś
    innego, a nie rzeczników, bo rzecznik pracuje w godzinach urzędowania. Ten
    dziennikarz jakiś dziwny, że o tym nie wiedział. Celowo nie podam do kogo,
    bo zainteresowani wiedzą, a nie chciałbym, by niezainteresowani się
    dowiedzieli :-)

    > W koncu od tego jest rzecznikiem, aby byl dostepny dla mediow - zwlaszcza
    > ZWLASZCZA na swoim duzyrze, kiedy ma wydzielony czas wlasnie po to, aby
    > byc dostepnym dla mediow.

    No właśnie z tym dyżurem to bzdura. Dziennikarz nie wiedział, gdzie
    zadzwonić. Oczywiście czasem rzecznicy mają telefon ze sobą i po godzinach
    urzędowania, ale z reguły odbiera się tylko wpisane w książkę numery
    znanych dziennikarzy. Inaczej

    > drugi temat, to to co w temacie, co wzialem z komentarza pod artykulem -
    > taka troche hipokryzja - elektrownie be, odpady cacy.

    Bo na tym jest olbrzymia kasa po prostu.