eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/ › Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
  • Data: 2013-03-24 18:50:23
    Temat: Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:kindsk$kdh$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    nymi-zmierza-w-kier-krotoszyna-vt4697.htm?sid=af50d4
    27ab492e451f74957e41245649

    > I oczywiście tępi sokiści pieprzą głupoty o zakazie fotografowania i
    > tęsknią za organizacją świata jak w Rosji Sowieckiej - strzelać w łeb!
    >
    > Powołują się na WEWNĘTRZNE instrukcje które nic o fotografowaniu nie
    > mówią tylko określają zasady bezpieczeństwa podczas transportu, a taki
    > matoł jak ten "Valcyte" najwyraźniej nawet nie przeczytał instrukcji,
    > którą ma obowiązek znać!
    >
    > Za samą niekompetencję w tym zakresie ów człowieczek powinien być z
    > miejsca zwolniony.

    To nie strona SOK-istów. I nie ma tam słowem o zakazie fotografowania
    wymienionych na niej obiektów. Przeczytaj dokładnie! On tylko, nie wiem na
    ile celowo, tak dziwnie to napisał. Wysłałem mu maila z prośbą o jasne
    wypisanie tego i ciekawe, czy sprostuje.