    From: "psycho" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: eksmisja....
    Date: Sat, 3 Dec 2005 09:01:19 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    > Z tą wymianą zamków, to nie takie proste. Mimo wszystko to samowolne
    > naruszenie jego posiadania.
    Tak naprawde to on nic swojego nie ma (sprzedał i prezepił), korzysta tylko z
    naszych rzeczy...

    > Trochę lepszym rozwiązaniem jest wzywanie Policji przy każdej
    > awanturze, jaką urządzi.
    Policja była wzywana i to nie raz nic nie robi tylko spisuje, a na dodatek gdy
    znajdą go pijanego gdzieś na ulicy to nie birą go na Izbę wytrzeźwień tylko
    odwożą do domu (raz się zdarzyło że moja matka go nie odebrała zamurowało ich,
    zostawili go pod drzwiami klatki i pojechali:P)...

    > Po rozwodzie odpowiada swoim majątkiem, więc
    > kosztów Izby nie ponosicie.
    Izby wytrzeźwień? jeżeli tak to nie zabiorą go bo jest za daleko... tak
    przynjamniuej policja się tłumaczy

    > Dodatkowo można pomyśleć o złożeniu
    > zawiadomienia o znęcaniu się przez niego nad członkami rodziny.
    > Wówczas może się okazać, ze sam się wyprowadzi zdając sobie sprawę, że
    > jak tego nie zrobi, to może iść siedzieć.
    Jakie? znęcanie psychiczne? Boi się uderzyć (a w wiekszośći przypadków nie jest
    w stanie:P), raz mnie uderzył oddałem i już się nie powtórzyło....