  • Data: 2005-12-03 17:41:43
    Temat: Re: eksmisja....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "psycho" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dmrjc4$7ul$1@news.onet.pl...

    > Tak naprawdę to on nic swojego nie ma (sprzedał i przepił), korzysta
    > tylko z naszych rzeczy...

    Posiada prawo do zamieszkiwania w tym lokalu. Może to głupio brzmi,
    ale tam mówi prawo.

    > Policja była wzywana i to nie raz nic nie robi tylko spisuje, a na
    > dodatek gdy znajdą go pijanego gdzieś na ulicy to nie birą go na
    Izbę
    > wytrzeźwień tylko odwożą do domu (raz się zdarzyło że moja matka go
    nie
    > odebrała zamurowało ich, zostawili go pod drzwiami klatki i
    > pojechali:P)...

    Nie przyjmować. Jak zostawią, to dzwonić po Policję. Bez jaj, nie
    można pijanego zostawić pod klatką.

    > Izby wytrzeźwień? jeżeli tak to nie zabiorą go bo jest za daleko...
    tak
    > przynjamniuej policja się tłumaczy

    To mogą osadzić w areszcie.

    > Jakie? znęcanie psychiczne? Boi się uderzyć (a w wiekszośći
    przypadków
    > nie jest w stanie:P), raz mnie uderzył oddałem i już się nie
    > powtórzyło....

    Znęcanie psychiczne. Nie powiesz mi, że normalna rodzina polega na
    tym, że ojciec chla i wszczyna awantury codziennie.