  • Data: 2007-09-11 13:03:54
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK pisze:

    > uważasz że nie miałbym szans w wyborach ?

    Lepper ma, Kaczyńscy mają to każde byle co może być politykiem...

    > jak się jedzie szybko to jest się bardzo skoncentrowanym na jeździe, jadąc
    > zaś 70 już nie bardzo
    > piszę tylko tak z doświadczenia, a robie po kilka tysięcy kilometrów
    > miesięcznie

    Chyba jaja sobie robisz... Jeżdżenie 200km/h po leśnej ciasnej drodze
    jest bezpieczniejsze od jazdy 50km/h bo bardziej się koncertujesz... Jak
    dla mnie to jesteś dobrym kandydatem do odebrania prawka

    > może mieć sens w jakimś teoretycznym przypadku, generalnie w praktyce
    > kolejne ograniczenie prędkości uodparnia kierowców na przestrzeganie
    > przepisów

    Taaa... A pasy więcej ludzi zabijają niż ratują, jazda po jednym piwku
    nie sprawia zagrożenia, stan techniczny mojego wozu to moja sprawa,
    jazda 160 w miejscu gdzie jest ograniczenie do 70 to próba zwiekszenia
    bezpieczeństwa na tej drodze...
    Obym cię nigdy na drodze nie spotkał...

    pozdrawiam.
    PlaMa