  • Data: 2007-09-11 16:31:53
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > Pewnie, że możesz jechać na drugi koniec Polski walcząc jak lew o 100 zł.
    A kto ci każe jechać...? Napisałem jedynie, że mam takie prawo, a to
    zawsze lepiej mieć niż nie mieć. Z mojego prawa mogę, ale wcale nie
    musze skorzystać. Zdarzyły mi się przypadki, gdy niedouczony policjant
    próbował mnie naciągnąć. Po grzecznej dyskusji, na
    jego propozycję MK wybrałem spotkanie w SG. Do dziś cisza).

    > a zakazu bycia głupim nie ma pewnie w żadnym kraju;))
    Wiesz, co jest głupie to tylko kwestia oceny.
    Lechu, obaj wiemy, że "psy szczekają, a karawana idzie dalej" ;-)

    --
    Artur