  • Data: 2007-09-11 14:42:23
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:triir4-olg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Piszesz oczywiście o sobie.
    Nie. O Tobie.
    Ty zawsze musisz robić "osobiste wycieczki"?

    > Bo doświadczony i inteligentny kierowca weźmie to oczywiste zjawisko pod
    > uwagę i odpowiednio się przygotuje.
    Jak widzisz w tym wątku, nie dla każdego doświadczonego i inteligentnego
    kierowcy jest to oczywiste zjawisko. Chyba, że "prowadzi BUSa, ale to raczej
    z powodu kształtu budy"...
    Musisz też pamiętać, że nie każdy jest inteligentnym i doświadczonym
    kierowcą...

    Pozdrawiam
    Czabu