  • Data: 2003-06-15 23:36:02
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: maHo <l...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Jun 2003 22:36:23 +0200, Beata wrote:

    > pod jaki artykuł to podlega, czy wogóle prawnie mogę to jakoś
    > ugryść?
    >
    > Beata

    uważam że z paragrafami nie należy przesadzać. proponowałbym
    żądanie od ucznia przyniesienia podpisanej przez rodziców kopii listu.
    jeżeli to nie pomoże rozmowa w obecności dyrektora itd....

    myślę że powinnaś się skupić raczej na postępowaniu wewnętrznym.
    uczeń dzisiaj ma tyle przywilejów, że każde jego postępowanie
    pozaregulaminowe powinno być odpowienio karane. podobno nie można
    wydalić ze szkoły, ale możesz przecież przepytać go dość ostro.

    można też zastosować metodę odpowiedzialności zbiorowej(chociaż to
    wątpliwe etycznie). powiedzieć klasie że dostałaś list od takiego i
    takiego, i w związku z jego treścią mamy dzisiaj kartkówkę. na
    następnej lekcji powtórzenie materiału, a za 2 lekcje sprawdzian. i tak
    w kółko. sama klasa go przekona do tego żeby przyszedł i przeprosił.

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl