  • Data: 2011-05-09 13:03:35
    Temat: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Nie o papier, a o jego specjalizację.
    > Zresztą w czym problem? Podał temat doktoratu, więc chciałem podrążyć
    > więcej o czym ten doktorat.

    raczej powiedział w żartobliwy sposób, że zmieniasz tamet na nieistotną
    rzecz. Ale Ty najwyraźneij nie zrozumiałeś stwierdzenia "a w Ameryce
    biją murzynów" Nie wiem jak można było się z tym hasłem nie spotkać, no
    ale skoroś sie wczesniej z nim nie zetknął, to znaczy, że jednak można...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl