  • Data: 2011-05-09 13:54:08
    Temat: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze:
    >
    > Smak jest sprawą subiektywną i niezależną od wykształcenia i związaną
    > jedynie z osobniczymi preferencjami oceniającego.

    Zakalec to zakalec. Spalenizna to spalenizna.
    Nie trzeba być krytykiem kulinarnym żeby to ocenić.

    Jak Ci kafelkarz spartaczy łazienkę, to siedzisz cicho, bo sam byś
    lepiej nie umiał?

    > Po drugie:
    >
    > Ja mu nie zabraniam oceniać. Skoro jednak ktoś mówi, że coś jest
    > niedobre, chcę wiedzieć kim jest ten ktoś, żeby móc uznać, na ile jego
    > ocena może być przeze mnie brana pod uwagę.

    A, Ty jesteś z tych, co to lubią autorytety, tytuły, uznanie.
    To wiele wyjaśnia...

    A wydawałoby się, że w ramach zwykłej uczciwości intelektualnej należy
    sprawdzić, na ile uwagi krytyczne mają odzwierciedlenie w
    rzeczywistości. Tak pobieżnie chociaż.
    Bo głupio jest, jak się ktoś czepia braku formalnych kompetencji krytyka
    a potem się okazuje, że laik miał rację a wielki doktor dał ciała.
    Może ten krytyk nie ma racji. Udowodnij mu to.
    A jeżeli nie potrafisz to siedź cicho.

    Osobiste wycieczki spowodują, że i twój oponent będzie jechał po Tobie
    personalnie. Sam dałeś na to przyzwolenie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813