    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Date: Mon, 09 May 2011 14:59:28 +0200
    <iq3ojk$k5n$1@news.onet.pl> <iq4bdn$n72$1@news.onet.pl>
    <iq4d8e$up7$1@news.onet.pl> <iq56gq$dmu$1@news.onet.pl>
    <iq5ipi$i4b$1@news.onet.pl> <iq5kb9$mbh$2@news.onet.pl>
    <iq5o87$776$1@news.onet.pl> <1dpvqabkof5b3$.cecmpxkkth70$.dlg@40tude.net>
    <iq6hv7$d3o$1@news.onet.pl> <1irxcpcnty67j.sa5kplql40ye$.dlg@40tude.net>
    <iq8dt9$b01$1@news.onet.pl> <s...@g...mierzwiak.com>
    <iq8emr$e6j$1@news.onet.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <iq8jeu$1ke$1@news.onet.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <iq8l13$8jj$1@news.onet.pl> <iq8lvd$c3j$1@news.onet.pl>
    <iq8mq6$f0u$2@news.onet.pl> <iq8nv8$lag$1@news.onet.pl>

    W dniu 09.05.2011 14:50, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Ja wolałbym raczej wiedzieć jakie ma argumenty. Czyli "nie podoba mi
    > się, bo takie mam odczucie", czy też "uważam, że jest słabe, ponieważ tu
    > i tu napisane jest to i to, a przecież to i tamto" i wtedy mogę również
    > ocenić to, czy ma coś do powiedzenia, czy też nie w danej sprawie, czy
    > tylko ma odczucie jakieś itd...

    No cóż, usłyszał temat pracy i od razu ją ocenił negatywnie. Skoro tak,
    to chciałem naszą dyskusję zacząć od sprawdzenia jakie są jego
    doświadczenia z pisania doktoratów. Ja nie pisałem, więc się nie znam i
    wiedza o tym, jakie doświadczenie ma Alek w tym zakresie pozwoli mi
    częściowo ocenić wiarygodność jego oceny na podstawie samego usłyszanego
    tematu.

    > Przykład śp. magistra Telesfora Sokołowskiego, z którym wielu profesorów
    > miałoby problem, by dotrzymać mu "kroku". Dlaczego nie został doktorem,
    > chodziły o tym różne legendy, natomiast wiedzę miał... Dlatego, gdybyś
    > zapytał się o argumenty, nie byłoby zapewne całej dyskusji, ale Ty
    > zapytałeś się o "papier"....

    Nie o papier, a o jego specjalizację.
    Zresztą w czym problem? Podał temat doktoratu, więc chciałem podrążyć
    więcej o czym ten doktorat.

    Gdyby odpisał, że nie robił doktoratu, to bym mógł się zastanawiać jakie
    ma inne atuty podnoszące wiarygodność oceny.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek