  • Data: 2002-11-16 12:06:19
    Temat: Re: do sadu pracy?
    Od: "Tomi" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam się, że mimo tego będziesz musiał wybrać sobie inny sposób
    odegrania
    > się na nim (donosik do PIP, skarbówki itp ;-)))

    OK, moze i nie jest to najlepsze wyjscie, ale... mozesz rozwinac temat tego
    donosiku??

    > Niby tak, ale zwracając się do sądu trzeba występować z jakimś
    roszczeniem,
    > np. przywróceniem do pracy (w Twoim wypadku odpada, bo przecież sam się
    > zwalniasz) lub wyrównaniem utraconych zarobków.

    Zgadza sie, roszczen nie ma, zwlaszcza tych, o ktorych mowisz, strat tez nie
    ma, ale przeciez jest to jakas nieprawidlowosc i ktos powinien za to
    odpowiedziec i nie postepowac w ten sposob juz wiecej.

    > Inna sprawa, że ja będąc sędzią, który rozpatruje taki pozew, zapytałabym
    > przede wszystkim, dlaczego nie skarżyłeś się wtedy gdy nieprawidłowość
    > działa się, a próbujesz coś uzyskać, gdy nieprawidłowość wygasa (na Twoje
    > własne życzenie).

    Odpowiedzial bym, ze nie odzywalem sie, poniewaz zalezalo mi na pracy, a o
    prace ciezko.
    A jedyce co probuje uzyskac, to jakas uczciwosc wzgledem pracownikow.
    Chcialbym tylko doniesc o tym fakcie.

    Tomek