  • Data: 2002-11-19 09:45:45
    Temat: Re: do sadu pracy?
    Od: "Tomi" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a zreszta, wiele malych firm nie stac na legalne zatrudnianie pracownikow
    > to nie przez jakas wrodzona pazernosc wlascicieli, tylko przez zbyt duze
    > obciazenia finansowe z tym zwiazane i poki nie zmieni sie polityka rzadu w
    > tym zakresie to niesadze zeby cos sie zmienilo... :(

    Rzad to jedno, pazernosc to drugie. Wydaje mi sie ze jesli sprzedaje sie
    produkt z 200% marza, zatrudnia sie 30 ludzi w tym 2 szefow, 8 biurowych na
    umowach na czas okreslony, 20 na produkcji z czego zaledwie 2 osoby pracuja
    legalnie, to mozna wnosic, ze koszty utrzymania kardy nie sa az tak wielkie.

    > jesli moge przeznaczyc miesiecznie brutto na utrzymanie pracownika 1000zl
    > kazdy woli dostac 1000 na reke niz 600 i pracowac na umowe o prace...

    Jasne. A potem kiedy zacznie lupac w kosciach, bo dobijemy do 60, przyjdzie
    na sie zastanowic, za co zyc na emeryturze.

    Tomek