  • Data: 2022-09-02 13:38:02
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2022 o 06:35, J.F pisze:
    > A to jakas roznica w kwestii odszkodowania?

    A uważasz, że nie?

    > Dlaczego rzekomych?
    > Czasem wystarczy, ze ktos rzuci haslo-propozycje.
    > I nawet nie musi sam przyjsc..

    Bo przeważnie jednak właśnie są tego organizatorzy. Tylko sobie to robią
    "z tylnego fotela". Więc udawajmy dalej, że to spontanicznie wszyscy
    przyszli.

    > Ba - propozycja zostanie powtorzona przez inne osoby, i nawet nie
    > wiesz, kto jeszcze powtorzyl i jaka grupa przyjdzie.

    Pewnie, że to możliwe. I dlatego są spontaniczne. :-) Nie, one są
    spontaniczne, bo organizator zdaje sobie sprawę z ryzyka i nawet nie
    próbuje nad tym zapanować.

    > A skad wiesz, ze to nie robotnicy wynajeci przez wlasciciela?
    > Albo czy nie maja zgody ?

    Dotknąłeś bardzo ważnej kwestii, ale podejrzewam że nie celowo i nawet
    nie wiesz jakiej. Skąd wiadomo, że stojący w banku facet z pistoletem
    mierzący do kasjerki, to nie jest aktor, a tam filmu nie kręcą?

    > I w pysk dostac? Niech kulsony ujmują, skoro im sie za to placi.

    Za bezpieczeństwo na imprezie masowej odpowiada organizator. Jeśli
    postanowiłeś wziąć udział w imprezie "spontanicznej", gdzie
    "spontanicznie" się zorganizowaliście i swoją obecnością legitymujecie
    zachowana grupy, to czemu Policja ma to ogarniać? To Ty i reszta
    "spontanicznie" zgromadzonych jesteście współorganizatorami. Policja
    tego nie organizuje.

    > Albo sie okaze, ze ze ujales wlasciciela jak sobie płot maluje,
    > i jaki ci sie wtedy wyrok nalezy ?

    Jak z tym aktorem w Banku?

    > W zasadzie tak.
    > Choc czasem dobrze jest zburzyc Bastylie, spalic auto ministrowi,
    > albo spuscic wpierdol kulsonowi

    Japończycy mawiają, że "Nic nie usprawiedliwia wypowiedzenia
    posłuszeństwa przez samuraja, chyba, ze wygra". Wydaje mi się, że tu pasuje.

    --
    Robert Tomasik