  • Data: 2022-09-02 16:34:00
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Sep 2022 13:28:37 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Zajrzyj do ustawy, na czym polega odpowiedzialność solidarna. Przecież
    > Ci, co zapłacą mogą sobie cywilne uzyskać zwrot od tych, co niszczyli.
    > Po prostu nie musi ich szukać poszkodowany.

    Ale czemu mieliby cokolwiek płacic, jesli nic nie niszczyli?

    > Natomiast krzyczący mogą
    > zadbać o to, by albo był organizator, który to ogarnie, albo samemu
    > jakoś to ogarnąć. Tyle wolności, ile odpowiedzialności.

    To oni odpowiedzialnie krzyczą, a reszta niech odpowiada za siebie.

    W odroznieniu od policji, gdzie jest cala masa odpowiedzialnych nad
    pojedynczym kulsonem.

    > Powinien upilnować. Może wynająć ochronę, albo inaczej zapobiec. Takich
    > konstrukcji prawnych jest masa: imprezy masowe, mecze, dyskoteki,
    > przedsiębiorstwa uruchamiane "siłami natury" - to pierwsze z brzegu
    > przykłady. Przewoźnik, to nie jest jakieś oderwane unormowanie prawne.

    Z tymi przedsiebiorstwami to nie masz przypadkiem na mysli
    odpowiedzialnosc cywilnej za szkody spowodowane u innych?
    I to raczej kwestia ubezpieczenia, a nie ochrony.

    A w innych przypadkach?

    Tak czy inaczej to nie wyłącza odpowiedzialnosci pasazera czy innego
    chuligana za zniszczenia w tramwaju. O ile go złapią.

    > Jeśli to spółdzielnia, to pewnie mogło by się tak zdarzyć. Przeważnie
    > motorniczy nie jest przewoźnikiem.

    No ale nie ma innego pracownika przewoznika w tramwaju.
    Czyli motorniczy winny :-)

    > Julki ukrywają dowody przed kulsonami? To jakaś gra komputerowa? Jakaś
    > alternatywna rzeczywistość?

    Nie, to policjanci ukrywaja kulsonow ...

    o masz
    https://youtu.be/tg0GupFjcpg?t=267

    Ktory bił przechodnia pałą?

    To cala jednostka wysłana w ten rejon niech płaci.
    A potem niech sobie dochodzą od siebie naleznosci solidarnej.

    Cala masa ciekawych filmikow byla, ale nie notowalem,
    a jak trzeba, to odszukac trudno.

    O masz
    https://demotywatory.pl/5066011/Wstrzasajace-nagrani
    e-z-Glogowa

    Za Tuska, to przynajmniej takiego jednego skazali.

    Pecha mial duzego, bo przeciez nie dzieki policji, ministrowi
    czy Tuskowi go skazali.
    Kazał Tusk bic narodowcow, to bil :-)

    > Mam nadzieję, że nie będę musiał.

    Z ciekawosci pojedz.
    Tych tajemniczych kulsonow zobaczysz, a moze i policjantow dzielnie
    przestrzegajacych prawa.
    I bedziesz mogl napisac, ze dumny jestes z postawy kolegow ...

    J.