  • Data: 2022-09-02 17:14:31
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2022 o 16:10, J.F pisze:

    > No chyba zadna - sprawca/y ma zaplacic.
    >
    > Chyba, ze chodzi ci o to, ze stadionowi moze zaplacic oficjalny
    > organizator. Gorzej, jak sam sobie ma zaplacic :-)

    Dokładnie o to chodzi. I wówczas to już jego sprawa, jak sobie pilnuje. >
    > przede wszystkim to chyba nie ma ochoty sie zajmowac całą
    > papierologią, a moze nawet nie ma czasu - bo wydarzenie
    > spontaniczne.

    Ale jakby na spontaniczne nikt nie chodził z obawy o konieczność
    zapłacenia odszkodowania, to nagle by się okazało, że jednak, jak to ma
    się odbyć, to trzeba to zorganizować.

    > Chocby i tak. Choc film ma stosowną oprawe, kamere, reflektory,
    > rezysera i reszte ekipy. Ale moze bank szkolenie zamówił :-) No i
    > mamy przyklad dla Kviatka - czy mozna tak w ramach szkolenia do
    > doroslych ludzi mierzyc z prawdziwej broni ... a przynajmiej
    > wyglądającej jak prawdziwa. A potem moze rece wiązac ...

    A jak ktoś przechodzący uzna, że to napad i odstrzeli napastnika?

    > Formalnie. Bo praktycznie - nie ma szans, jak przyjdą "przewazajace
    > siły wroga".

    To rozwiązuje zgromadzenie i wzywa Policję. I sprawa jest jasna. Albo
    nadchodzisz, albo zostajesz.

    > Bo takie ma, k*, zadania. W ustawie wpisane, czy sie to kulsonom
    > podoba, czy nie :-P

    Zdanie kulsonów mnie mało interesuje. Za bezpieczeństwo imprezy
    odpowiada organizator, więc Policja tylko o tyle, o ile sama to organizuje.

    > Masz na to jakies poparcie prawne?

    W jakim sensie?

    --
    Robert Tomasik