  • Data: 2022-09-02 15:51:49
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Sep 2022 13:42:38 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > https://tiny.pl/wmn96
    > https://tiny.pl/wmn9b
    > https://tiny.pl/wmnwq
    >
    > To trzy na odcinku 200 metrów. Nie chce mi się szukać dalej, bo to bez
    > sensu.

    Ciekawie macie w tym Nowym Sączu.
    Jakas ukryta opcja żydowska?

    Bo ...
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Pomniki_ofia
    r_Zag%C5%82ady_%C5%BByd%C3%B3w_w_Polsce

    To jakby mocno ponad srednia wyskoczyliscie.

    Przy czym pomnik w Treblince, Bełzcu i Warszawie nie dziwi.
    I jeszcze pare obozow zaglady i gett mielismy.

    Z pewnym zdziwieniem widze tez dwa u mnie
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Plac_Bohater%C3%B3w_Ge
    tta_we_Wroc%C5%82awiu
    nawet trudno mi powiedziec gdzie to jest

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pomnik_Pami%C4%99ci_Of
    iar_Nocy_Kryszta%C5%82owej
    jakis taki malo holocaustowy ...

    No ale google znajduje tez
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pomnik_Pami%C4%99ci_o_
    Zag%C5%82adzie_Rom%C3%B3w_w_Borz%C4%99cinie
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Dzie%C5%84_Pami%C4%99c
    i_o_Zag%C5%82adzie_Rom%C3%B3w
    http://muzeum.tarnow.pl/na-bister/birkenau-pomnik/

    i kopalnia
    http://muzeum.tarnow.pl/na-bister/

    > Może nie zwracasz uwagi.

    Na pewno nie zwracam, ale tez jak widac - jakies takie rzadkie
    (nie dotyczy NS) i niewyrazne .. tzn kilka wyraznych jest,
    ale co to jest na 38 mln kraj ..

    > Przede wszystkim mniej ich było chyba.

    Też, ale marketing tez znacznie gorszy.

    J.