  • Data: 2022-09-02 14:50:00
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-09-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Intrygujące, ale gdybyś rozwinął. Czyli sądzisz, ze jeśli mnie się
    > polityka obecnego rządu nie podoba, to nie mogę zwołać kilku kolegów i
    > po prostu zaprotestować, tylko muszę z jakimiś kibolami?

    Już Ci wcześniej napisałem, kto zwykle wywołuje zadymy. Przynależność
    partyjna nie ma tu nic do rzeczy. To nie są zwykle członkowie
    organizacji, które są z natury jakieś pokojowe czy neutralne. Takie
    Julki nie wyciągają kostek brukowych i nie przyciągnie je do danej
    organizacji wyrywanie kostek przez jej członków. Jakże odmienną mamy
    sytuacje gdy są to np. faszyści lub inne podbne bojówki zahaczające o
    grupy paramilitarne. Tam fakt, że dzieją się rozróby przyciąga ich
    członków, więc robienie z nich potulnych owieczek przez szefostwo
    organizacji, co sugerujesz miałoby mieć miejsce, będzie tych ludzi od
    tej organizacji odstraszać. Tego szefostwo nie chce, bo nikt łagodnego
    charakteru do nich nie dołączy.

    --
    Marcin