  • Data: 2022-09-02 16:42:01
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Sep 2022 13:07:00 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie jest, ale tych przypadkowych można ominąć z daleka, by Cie z nimi
    > nie utożsamiano.

    Ale nie ma potrzeby omijac z daleka.

    Jest za to potrzeba przedstawienia dowodow.

    > No i?

    No i jakos zaden kulson nie interweniowal, a przeciez ma obowiazek.

    No to niech wszyscy płacą :-)

    > No właśnie o to chodzi, by we wszystkim był jakiś rozsądek i umiar,
    > bowiem jak go nie ma, to zdarzają się nieprzyjemne wypadki.

    Ale to chyba gdzies w szkole powinni uczyc zasad praworządnego
    demonstrowania ...

    Tylko praworządne jest mało skuteczne :-)

    J.