  • Data: 2004-07-22 13:10:18
    Temat: Re: dane osobowe - ujawnienie
    Od: "L." <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja wcale nie twierdze ze nie masz racji.

    jak najbardziej jestem za zgnojeniem TPSA czy tez innego monopolisty

    i uzyskaniem odszkodowania.

    W skardze opisz jakie mogłyby być konsekwencje wykorzystania przez kogos
    tych danych wraz z loginami.
    To zwieksza wartość twego odszkodowania.
    Wierz mi TPSA ma kase i stać ich na to aby nie miec spraw sądowych.
    Mysle ze napewno coś wywalczysz.

    Jednak czasem ludzie przeginają z ta ochroną i tak boją sie wszystkiego chca
    byc tacy anonimowi ze czasami to bardziej utrudnia niz ułatwia im życie...

    powodzenia. kibicuję w żądaniu odszkodowania...

    L.