  • Data: 2004-07-22 13:06:01
    Temat: Re: dane osobowe - ujawnienie
    Od: "Piotr Laska" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "L." <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cdocj1$nu2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Piotr Laska" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kogos
    > takie
    > litosc
    > potrafil
    > ich
    > celow?
    >
    > powiem szczerze - odpuść sobie.
    > Ludzie maja hopla na punkcie ochrony dany osobowych
    > a i tak umrzesz i tak. i co co z tego ze ktoś miał kiedyś w swej bazie
    twoje
    > nazwisko...

    prwde mowiac po smierci nie beda mnie interesować rzeczy ziemskie

    > Na nagrobku tez ono bedzie publicznie widniało....

    nie widzialem tez nagrobkow z wypisanym peselem :)

    > Nie ma sensu sie denerwować ze ktoś poiada te dane...
    > i co z nimi zrobi, dostaniesz jedną ulotkę wiecej,
    > i tak bez twojej wiedzy na rynku istnieje wymiana baz danych miedzy
    firmami.
    > (nielegalna)

    masz racje, tylko skoro maja burdel w firmie, i wysylaja jakims przypadkowym
    abonentom moje
    dane (były wsrod nich rowniez login i haslo do uslugi internetowej, na
    szczescie nie aktywowanej i po moim zgloszeniu zlikwidowanej)
    to prawde mowac jest mi niezmiernie smutno z tego powodu,
    a biorac pod uwage potencjalne skutki finansowe jestem poprostu wsciekły na
    nich

    dzieki za info
    musze spokojnie przemyslec to wszystko
    pozdro