  • Data: 2004-07-22 13:24:41
    Temat: Re: dane osobowe - ujawnienie
    Od: "Piciuf" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Laska" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cdoass$od5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Prawdopodobnie zostały ujawnione moje dane osobowe (pesel, adres, imie,
    > nazwisko, nr telefonu, e-mail) przez jedną z firm telekomunikacyjnych.
    >
    > Najprawdopodobniej jakis automat zle pakowal koperty, ja dostalem dane
    kogos
    > innego, on jeszcze kogos innego (dzwonilem do tego kogos), a koperta z
    > poprawna zawartoscia (moimi danymi) nigdy do mnie nie doszla. Czy dane
    takie
    > nie powinny byc troszke lepiej chronione.

    Po prostu zgłoś ten fakt (z udokumentowaniem) do Głównego Inspektora Ochrony
    Danych Osobowych.
    Firma telekomunikacyjna powinna mieć zarejestrowaną bazę danych osobowych, a
    wysłanie takiej informacji do kogoś innego jest złamaniem tej ustawy.
    Osobiście mam firmę, która przetwarza dane osobowe i gdybym zrobił cokolwiek
    wbrew tej ustawie, straciłbym swoją zarejestrowaną bazę.
    Dlaczego operator ma być chroniony tylko dlatego, że jest dużym
    przedsiębiorstwem???

    Piciuf