  • Data: 2006-01-24 23:15:06
    Temat: Re: co zrobic z takim pracodawca?
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "eth_0" <mirek/ANTYSPAM/@eth0.pl> napisał w wiadomości
    news:5d6dt11krm2b0sgvosjukcd1mcuu35o00a@4ax.com...
    > 430zl) ale oczywiscie pracuje na caly etat. Jutro skladam
    > wypowiedzenie- taka "zabawa" mi nie odpowiada. Boje sie ze nieuczciwy
    > pracodawca moze mi nie zechciec wyplacic naleznej pensji (1100zl co
    > jest smieszna kwota). Co moge w takiej sytuacji zrobic?

    war. 1) zlożyć doniesienia do US, ZUS-u, inspekcji pracy. Dobrze by było
    posiadać jakieś dowody, które by potwierdzały od kiedy pracujesz i w jakim
    wymiarze. Jako dowód od kiedy, to wystarczy jakiś firmowy druk z datą i
    twoim podpisem, podpisany także przez innego pracownika tej firmy, np. karta
    szkoleń BHP, lub coś w tym guście. Jak już zrobią mu kipisz w firmie, to
    później sąd pracy.

    war. 2) czli "jak Kuba Bogu...." jako informatyk posiadasz dostęp do hasełek
    itp. Pozmieniaj hasła, zwolnij się i czekaj na efekty.