  • Data: 2006-01-25 06:50:08
    Temat: Re: co zrobic z takim pracodawca?
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma) szukaj wiadomości tego autora

    > Od 14-go grudnia 2005r jestem zatrudniony w Zakładach Przetwórstwa
    > Mięsnego -Ryszard Hochel Micigózd (a co podam nazwę firmy moze innych
    > to ustrzeże) Pracuje normalnie 8 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu +
    > jestem pod telefonem w razie naglych przypadkow, stanwisko pracy
    > "Informatyk". Okazało się ze za pierwszy tydzien pracy nie dostane
    > zapłaty bo: "to był okres próbny, Twoje i Nasze ryzyko" Dodam że na
    > rozmowie o prace ani pozniej nie bylo o czyms takim mowy. Od
    > dn02.01.2006r dopiero dostałem umowe na 1/2 etatu (wynagrodzenie
> [...]
    tylko sad pracy... i jeszcze mozesz zadac odszkodowania...
    w 75% przyznaja racje pracownikowi, a twoja sprawa z twojego opisu wyglada na latwa
    do wygrania.

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Harry Potter i Książę Półkrwi
    NIEZIEMSKI KONKURS i czarodziejskie gadżety!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.harrypotter.
    wp.pl&sid=637