  • Data: 2006-01-26 12:31:49
    Temat: Re: co zrobic z takim pracodawca?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i82i5pckqbzn.dlg@onet.pl Herbi <z...@o...pl>
    pisze:

    > W poprzednim poście napisałeś że pytający ma pilnować prawidłowego
    > dokumentowania ewidencji czasu pracy.
    W swoim dobrze pojętym interesie. Prawnie nic go do tego nie zmusza.

    > Wobec tego ja napisałem że to
    > obowiązek pracodawcy ewidencjonowania czasu pracy pracowników.
    OK.

    > Oczywiście jest wyjątek od tego wymogu /ewidencjonowania czasu pracy/ -
    > ale to pewnie wiesz :D
    I to więcej niż jeden wyjątek.

    > No to co z tego - czyli skoro informatyk to ma zrobić format dysków????
    > Coś taki nie tykalski - nie lubisz jak ktoś z tobą polemizuje?
    Nie, po prostu jakoś mi tak wychodzi. Miewam trudności ze zgodnym z moją
    intencją sformułowaniem wypowiedzi kiedy jestem pozbawiony możliwości użycia
    intonacji, gestu itp.
    BTW - "nietykalski " pisze się łącznie. :)

    > Zakładasz, zresztą błędnie, że wiesz wszystko.
    Własnie zrobiłeś kompletnie błędne założenie i na jego podstawie
    sformułowałeś fałszywe twierdzenie. I w dodatku wszystko bez podstaw. Czy
    zgodziłbyś się zostać mym sensei w tej dziedzinie? ;)

    Jotte