  • Data: 2006-01-26 11:29:05
    Temat: Re: co zrobic z takim pracodawca?
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25 sty o godzinie 14:36, na pl.soc.prawo, Jotte napisał(a):

    > Niezwykłe odkrycie, choć nie bardzo rozumiem w jakim celu przywołałeś ten
    > powszechnie znany fakt. ;)

    W poprzednim poście napisałeś że pytający ma pilnować prawidłowego
    dokumentowania ewidencji czasu pracy. Wobec tego ja napisałem że to
    obowiązek pracodawcy ewidencjonowania czasu pracy pracowników.
    Oczywiście jest wyjątek od tego wymogu /ewidencjonowania czasu pracy/ - ale
    to pewnie wiesz :D

    > Trudniej miałaby prostytutka.
    > Autor postu napisał wyraźnie, że stanowisko to informatyk.

    No to co z tego - czyli skoro informatyk to ma zrobić format dysków????

    > Najpierw czytaj potem (ew.) pisz.

    Coś taki nie tykalski - nie lubisz jak ktoś z tobą polemizuje? To po co
    piszesz na grupy *dyskusyjne* ??
    Zakładasz, zresztą błędnie, że wiesz wszystko.

    --
    Herbi
    26-01-2006 12:29:03