    From: "Grzech i Sylwia" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co zrobić ... pomocy ...
    Date: Sat, 7 Jul 2007 15:19:30 +0200

    > krótko mówiąc, moim pytaniem do grupy było co zrobić, czy można się
    > Nachalność nie jest karalna. W pierwszym poście odpowiedziałem ci na
    > skonretyzowaną cześć twoich pytań. Co do reszty poprosiłem o
    > doprecyzowanie. Zresztą i inni odpowiadali ci konkretnie.
    > Nie pasi? To wyciągaj tę obrzydliwą kasę i zasuwaj do adwokata.
    > Nie wiem na czym polega czy ma polegać "nachalność" faceta, z którym
    > puściła (puszczała?) się twoja żona. Do dziecka prawa ma, ale musi je
    > udowodnić. Czego się jeszcze boisz?

    czego sie boję ? że on sięgnie po coś czego prawo nie przewiduje ? jeżeli
    udowodnię, że mi grozi słownie itp, czy mogę jakoś zadziałać i się
    zabezpieczyć ...
    widzisz mam rozbieżne informacje, jeden rozmówca napisał mi, że dawca nie ma
    żadnego prawa do dziecka i nic nie może zrobić do ukończenia przez dziecko
    18 lat, wtedy dziecko samo może chcieć dowiedzieć się kto jest jego ojcem
    ... ok jeżeli będzie chciało ...

    > Prosić możesz.

    dlatego to robię ...

    > Nie tobie oceniać. Zresztą - sam zostałeś oceniony. Podobało się?

    nie boję się krytyki, ale żadnej nie dostałem, oprócz pustych frazesów do
    moich rogów czy mojej żony ...
    krytyka z zasady coś wnosi, powinna coś dobrego, żeby poprawić
    postępowanie, czy uważasz że zostawienie mojej żony i dziecka (lub
    doprowadzenie jej do nizin) będzie tym najodpowiedniejszym co mogę zrobić ?
    pomyśl ... ja ją kocham, kocham nasze dziecko a i potrafię pokochać nie
    swoje ... potarfię jej wybaczyć gdy widzę jak cierpi, wiem że jest tylko
    człowiekiem a nikt z nas nie wie co nas w życiu jeszcze może spotkać ...

    > A co tu jest do rozumienia? Banalna, wręcz trywialna sytuacja, jakich
    > tysiące się zdarzało, zdarza i zdarzać będzie.
    > Skoro sam wywlokłeś ją publicznie, to masz czego chciałeś. Nie masz
    > żadnego wpływu na to, co ktoś zechce na ten temat napisać.

    co do zrozumienia ? wlaśnie to, wybaczenie bliskiej osobie po takim okrutnym
    ciosie ...

    nie mam wpływu, ale każdy kto pisze puste słowa ... ma wpływ ...