  • Data: 2007-07-07 12:52:31
    Temat: Re: co zrobić ... pomocy ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f6o130$svg$1@news.onet.pl Grzech i Sylwia <s...@w...pl>
    pisze:

    > krótko mówiąc, moim pytaniem do grupy było co zrobić, czy można się
    > prawnie zabezpieczyć przed nachalnością "dawcy" ...
    Nachalność nie jest karalna. W pierwszym poście odpowiedziałem ci na
    skonretyzowaną cześć twoich pytań. Co do reszty poprosiłem o doprecyzowanie.
    Zresztą i inni odpowiadali ci konkretnie.
    Nie pasi? To wyciągaj tę obrzydliwą kasę i zasuwaj do adwokata.
    Nie wiem na czym polega czy ma polegać "nachalność" faceta, z którym puściła
    (puszczała?) się twoja żona. Do dziecka prawa ma, ale musi je udowodnić.
    Czego się jeszcze boisz?

    > prosiłbym o nieroztrząsanie na forum ogólnym
    Prosić możesz.

    > (wśród ludzi niskich wartości)
    Nie tobie oceniać. Zresztą - sam zostałeś oceniony. Podobało się?

    > czy dobrze czynię bo to moja sprawa i moje życie...
    > dziękuję dla tych co zrozumieli ...
    A co tu jest do rozumienia? Banalna, wręcz trywialna sytuacja, jakich
    tysiące się zdarzało, zdarza i zdarzać będzie.
    Skoro sam wywlokłeś ją publicznie, to masz czego chciałeś. Nie masz żadnego
    wpływu na to, co ktoś zechce na ten temat napisać.

    --
    Jotte