  • Data: 2007-07-07 13:50:27
    Temat: Re: co zrobić ... pomocy ...
    Od: "Grzech i Sylwia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ba, nikt tego nie może być pewien. Gdzieś czytałem, czy słyszałem (nie
    >pamiętam) - w każdej kobiecie drzemie dziwka, problem tylko czy się obudzi i
    >kiedy.

    kiedyś to też słyszałem, jak i to, że jedyne co kobieta dobrego jest w stanie w
    życiu zrobić, to urodzić mężczyznę ...

    > No, ale na motocyklu to ty już, bracie, nie pojeździsz... ;)))

    :) wiesz ja też się już z tego potrafię śmiać ... :)

    > A cóż może facet (prawdziwy) zrobić - stało się, przyjmuje to po męsku,
    > odprawia kurwę bez dyskusji i zamyka ten rozdział swego życia. Trudno, tak
    > musi być, nawet jak cholernie boli.
    > Czasem jest jednak kwestia potomstwa, które zasługuje na pełną, normalną
    rodzinę. Wtedy decyzje stają się trudniejsze.

    właśnie, też ...

    > Ale z drugiej strony czy normalną jest rodzina, w której matka nie myśli o
    > swych dzieciach tylko zostaje kurwą, ojciec zamiast być mężczyzną szuka
    > wytłumaczeń, a oboje dla "dobra dziecka" udają, że istnieje coś, czego już nie
    > ma?

    kurwa to ta co robi za kase .. ona to zrobiła z ... głupoty ... ja uważam że coś
    poczuła do niego ale miłością to nie nazywajmy ... miłość dla mnie =
    odpowiedzialność za drugiego człowieka nie tylko najbliższego ...
    to czego mówisz, że nie ma to jest ... tylko zagubiliśmy się oboje ... ja za
    bardzo zająłem się pracą i nie zauważyłem, że między nami coś się
    popsuło ... nie spodziewałem się aż takiego obrotu sprawy ... teraz chcemy oboje
    to naprawić ...

    >Wiem, że rzadko coś jest tylko czarne, albo tylko białe, ale nie miejsce to na
    >traktatów pisanie, i to tylko moja opinia, nie chcę się wymądrzać.

    o widzisz teraz 256 odcieni szarości ...

    > Wtedy może być za późno

    nigdy nie jest za póżno ...