  • Data: 2007-07-06 17:48:50
    Temat: Re: co zrobić ... pomocy ...
    Od: "Teddy" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f6l80t$5hm$1@opal.futuro.pl...
    > Użytkownik "Teddy" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > no cos ty, od wszechpolaka czy radiomaryjca taka niewierna dostala by po
    > ryju i pewnie uniewaznili by slub koscielny, a za seks z
    > innowierca/poganicnem to publiczna chlosta albo stos
    Nie zgadzam sie z Toba... Oni nie piora sie po pyskach kiedy jeden z nich
    narozrabia. Mnie chodzilo o ich sposob podejscia do rzeczy a nie sposob
    rozwiazania problemu- Gdy MW zamawiala piwo wszyscy krzyczeli ze to
    faszysci- ciekawe dlaczego;)
    A gdy tatus imperator z Torunia powiedzial dzieciom swym, ze to szambo nie
    perfumeria to nawet 2 takich co ukradli lby pochylilo choc jeden troche sie
    plul.

    Tutaj tez ... jelen ale tatus...
    Zreszta co tam... wszystkie dzieci nasze sa... :P