  • Data: 2007-07-07 12:29:01
    Temat: Re: co zrobić ... pomocy ...
    Od: "Grzech i Sylwia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f6o09j$869$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:f6nvm9$p7e$1@news.onet.pl Grzech i Sylwia <s...@w...pl>

    > Nie, skądże. Mam od lat fajną i _porządną_ kobietę, nieźle zarabiam, mam
    > wszystko czego mi trzeba do życia - czgóż chcieć więcej?
    > A nawet gdybym nic nie miał, to myślisz, że chciałbym tę pustkę wypełnić
    > bagnem jakie opisałeś na początku wątku?

    wiesz ja też mam fajną kobietę od 15 lat ... jeszcze rok temu myślałem jak
    ty ... że wszystko jest super, praca, kasa, samochód, mieszkanie, budowa
    domu - to są dla ciebie wartośći ? mam tego po uszy ...

    wiesz moją wartością jest to że potrafię wybaczyć - co będzie nie wiem ale i
    ty nie wiesz ... więc nie wypowiadaj śmiesznych tekstów poziomu kmiota ...