  • Data: 2007-07-07 12:17:54
    Temat: Re: co zrobić ... pomocy ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f6nvm9$p7e$1@news.onet.pl Grzech i Sylwia <s...@w...pl>
    pisze:

    > szkoda mi ciebie , twoje życie musi byc bardzo puste ...
    Nie, skądże. Mam od lat fajną i _porządną_ kobietę, nieźle zarabiam, mam
    wszystko czego mi trzeba do życia - czgóż chcieć więcej?
    A nawet gdybym nic nie miał, to myślisz, że chciałbym tę pustkę wypełnić
    bagnem jakie opisałeś na początku wątku?

    > a za biednego się nie uważam, moją wartością jest to co ja czynię a nie
    > to co inni czynią mi ...
    To skonfiguruj sobie prawidłowo czytnik i naucz się go używać bo czynisz
    badziew okrutny, a żenujący.
    W międzyczasie pomyśl, czy jak "inni" zrobią ci 10-ty raz to samo, to twoje
    zdanie się nie zmieni.

    --
    Jotte