  • Data: 2007-07-07 12:12:49
    Temat: Re: co zrobić ... pomocy ...
    Od: "Grzech i Sylwia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    żyję w takim samym świecie co ty ...

    jak nie rozumiesz co znaczy być człowiekiem, to nie zrozumiesz co napisałem,
    więc nie wypowiadaj się bo nie jesteś w temacie ...

    Użytkownik "Nie" <w...@j...pl> napisał w wiadomości

    > co do alimentów to moja żona o nie niewyst?pi o nie do mnie - bez
    > przesady,
    > nie jest aż tak podła ... on sam z siebie chce zapewnić dziecku co
    > najlepsze, tylko ja go nie chcę w naszym życiu ...

    facet w jakim swiecie ty zyjesz?
    "nie jest az tak podla"??
    dorobila ci rogi a ty chcesz ja wybielac, wiedz ze mozesz sie po niej
    spodziewac wszystkiego najgorszego
    ale byc moze nalezy ona do tych nielicznych swietych i wasze zycie
    bedzie rajem