  • Data: 2006-08-31 11:19:36
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jacek Krzyzanowski [Thu, 31 Aug 2006 10:52:32 +0200]:

    > I zjadajac tez zwierzeta traktujesz je jak czlonkow
    > rodziny, czy raczej jak towar?

    Jak pożywienie. Nie pasuje mi to do kategorii 'przedmiot'
    - to mi się bardziej ze stołem kojarzy. Stołów nie jadam.

    Inna sprawa, że zauważ do 'swoich' zwierząt i ludzi ma się
    jednak ciut inny stosunek niż do tych 'obcych'. Nie śpią
    mi na fotelu wszystkie zwierzęta z okolicy które mają na
    to ochotę, mimo że moja psa jak najbardziej sypia. Tak że
    własnych zwierząt np. jak pożywienie nie traktuję...

    Kira