  • Data: 2006-09-02 13:51:57
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I bardzo dobrze. Jakby był trzeźwy, to byłby wypadek, a skoro podjął
    > ryzyko jazdy po pijaku, niech odpowie jak za usiłowanie zabójstwa.
    > Skoro ja potrafię pić i nie prowadzić, albo prowadzić i nie pić, to
    > każdy może. I nie zgodzę się na żadne usprawiedliwienia typu "to tylko
    > jedno piwko było".

    czy ty w ogle czytasz to na co odpowiadasz? Skoro bral udzial w wypadku
    ktory nie on spowodowal to niby na jakiej podstawie ma odpowiadac za
    usilowanie zabojstwa?

    > Skąd wiesz? Może jakby był trzeźwy przewidziałby, że jak jest dziecko na
    > poboczu, to zaraz może być na drodze?

    prosze cie, tak to mozesz kazdy wypadek komentowac, mowa o dziecku ktore
    wskoczylo prosto pod kola, moglo np wybiec bezposrednio przed samochodem
    jak byl metr od niej i co wtedy? To ze ktos jest pijan nie znaczy
    jeszcze ze spowodowal wypadek.

    niedawno byl taki przypadek, a dokladniej dziecko wyszlo z za autobusu
    ktory sie zatrzymal na przystanku wprost pod kola samochodu. Kierowca
    spieprzyl (pewnie spanikowal) byl pod wplywem to wszyscy uznali go za
    winnym i odrazu zaczelo sie plucie na prokuratora ktory powolal bieglych
    do sprawdzenia tego a goscia nie zamknal w areszcie.

    > Nie przedkładaj prawa właścicieli psa do posiadania tegoż ponad prawa
    > innych osób do nie naruszania ich spokoju przez psa i właściciela
    > ( Niech, do cholery, ten pies nie szczeka, jak sąsiad śpi i niech nie
    > podchodzi do niego się przywiitać, jeśli sąsiad tego nie chce)

    co to ma do mojej wypowiedzi? Nadal nie rozumiem.

    > Zapytaj policjantów, jak szkolą psy. Albo kup sobie podręcznik.

    czyli rozumiem ze tak dla sportu pierdzielisz, oczywiscie konretow nie
    pdoasz, moge sie zalozyc ze policyjny pies bedac spuszcony na swojej
    posesji podneisie i zezre
    smakolyk.

    > Sugerujesz, że te X osób nie ma mózgu tylko watę i nie potrafią myśleć?

    dokladnie tak, przynajmniej to pokazal Jacek K.

    > Do czasu;-), jak wynika z obserwacji.

    tez tak mysle, ale poludzic sie zawsze mozna :)

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?