  • Data: 2012-06-26 09:04:36
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > PoRD chyba jest największym bublem prawnym na świecie. Nawet jeśli inne
    > polskie przepisy są powalone, to wydanie prawa stosowanego codziennie
    > przez (prawie[1]) wszystkich obywateli i to w materii bardzo poważnej,
    > bo nierzadko zdrowia i życia, z taką liczbą dziur i możliwych konfliktów
    > interpretacyjnych oraz nieporozumień to już przesada.

    A jednocześnie jest to prawo które jest chyba najczęściej intepretowane,
    od obywateli, przez media, po wszelkie (prawie) instancje władzy. A więc
    ma całkiem stabilną linę orzecznictwa :).

    Porównaj sobie np z przepisami o dozwolonym użytku własnym w kontekście
    filmów "zajumanych z sieci", gdzie nie słyszałem żeby zapadł
    kiedykolwiek wyrok, w tą czy w tą.

    p. m.