  • Data: 2012-06-26 20:41:45
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek w <news:jsctr2$ifr$1@inews.gazeta.pl>:

    > No właśnie wjeżdżają jednocześnie. Tylko ten na Korfantego szybciej
    > jedzie, więc powoduje kolizję z tym od Gdańskiej.

    Jakoś ten problem nie występuje tu
    <http://maps.google.com/maps?&sll=52.05986,21.467811
    > a rozmiar SORO podobny
    do tego, które wskazujesz, ruch pewnie raczej większy

    >>> if( rondo_puste() AND prawy_wjazd_wolny() )

    > No Wasza wersja mówi ,,sprawdź lewą i czekaj na tych z lewego wjazdu''.
    > Więc na jedno wychodzi.

    No nie na jedno, bo ja jadę a ty stoisz.

    > Tylko sprawdzacie drugą stronę. W moim
    > przykładzie wg mnie ten z Alei powinien sprawdzić czy nie wjeżdża
    > Gdańska, bo Gdańska jest z prawej. Ty zaś mówisz, że nie, że to Gdańska
    > ma sprawdzać tego z Alei, bo on będzie bardziej na rondzie w czasie
    > kolizji.

    Ale dlaczego ma być kolizja? Korona z głowy mi nie spada, pomimo, że nogę
    musze nogę z gazu zdjąć na ułamek sekundy.

    > Jeśli zdążysz, to owszem, o tym mówi sama definicja Ustąpienia
    > Pierwszeństwa. Ja mówię o tym, kto Wygrywa Mecz, jeżeli właśnie
    > prędkości są kolizyjne.

    Ty mówisz, żeby patrzeć w prawo -- a to jest bez sensu, bo tym tym z lewej
    masz ustąpić pierwszeństwa na SORO oznakowanym C-12+A7, a nie tym z prawej.
    W tych z prawej masz nie przywalić, jeśli masz taka możliwość (nie, nie
    piszę, że masz nie zwracac na tych z prawej uwagi) -- a tu
    https://mapy.google.pl/maps?q=Aleje+Korfantegfo,+Zab
    rze&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.317634,18.774884&spn=0.00155
    2,0.003245&sll=52.025459,19.204102&sspn=6.125507,13.
    293457&hnear=Aleje+Wojciecha+Korfantego,+Zabrze,+%C5
    %9Bl%C4%85skie&t=h&z=18
    jest to wręcz niemożliwym, jeśli wjeżdżasz 50 km/h i jednocześnie wjeżdża
    ten z prawej

    --
    Tomasz Nycz