  • Data: 2012-06-26 20:08:31
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2012 20:16, 'Tom N' pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek w <news:jsa851$3rt$1@inews.gazeta.pl>:
    > Nie jest puste, ten Korfantego jedzie szybciej i w związku z tym wjedzie na
    > skrzyżowanie przed autobusem

    No właśnie wjeżdżają jednocześnie. Tylko ten na Korfantego szybciej
    jedzie, więc powoduje kolizję z tym od Gdańskiej.

    > Znaczy się stoisz i czekasz aż ci z prawej przestana na rondo wjeżdżać?
    > No to byś pół dnia przestał w Sobieszczanach, Kołbieli i wielu innych
    > miejscach, bo tam w ciągu dnia zawsze coś na rondzie jest, a prawe wjazdy
    > zawsze w ciągu dnia maja obłożenie.

    No Wasza wersja mówi ,,sprawdź lewą i czekaj na tych z lewego wjazdu''.
    Więc na jedno wychodzi. Tylko sprawdzacie drugą stronę. W moim
    przykładzie wg mnie ten z Alei powinien sprawdzić czy nie wjeżdża
    Gdańska, bo Gdańska jest z prawej. Ty zaś mówisz, że nie, że to Gdańska
    ma sprawdzać tego z Alei, bo on będzie bardziej na rondzie w czasie
    kolizji.

    > A nie można tak:
    > jeśli zdążę przed tym z lewej, nawet gdy on już na rondzie jest to jadę?

    Jeśli zdążysz, to owszem, o tym mówi sama definicja Ustąpienia
    Pierwszeństwa. Ja mówię o tym, kto Wygrywa Mecz, jeżeli właśnie
    prędkości są kolizyjne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek