  • Data: 2012-06-26 12:20:39
    Temat: Re: do podwątku o rondach - Gotfrydzie....
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie musi. W innym liście podałem ci wyliczenia, że nawet odległość 3
    > samochodów pomiędzy wjazdami generuje tylko 1 sekundę różnicy.

    Generalnie to, co postuluje Gotfryd również sprowadza się do
    zastosowaniu dwóch ,,czujników'' i dwóch warunków. Tylko że ten drugi
    jest przeciwny niż mój.

    Moja wersja:

    if ( puste_rondo() )
    if ( wolny_prawy_wjazd() )
    jadę();

    Wersja Gotfryda:

    if ( puste_rondo() )
    if ( wolny_lewy_wjazd() )
    jadę();

    Wersja
    if ( puste_rondo() )
    jadę();

    zadziała tylko na duuuuuuużych, naprawdę dużych rondach. W wersji
    Gotfrydowej ten lewy wjazd muszę zbadać, bo inaczej właśnie ten
    lewowjeżdżający znajdzie się na rondzie w momencie uderzenia.

    Moja wersja bazuje na powszechnej zasadzie obowiązującej zazwyczaj, że
    Po Prawej Ma Bonusa. Gotfrydowa jest Odmienna Od Całości, bo jakoby
    zasada ogólna nie dochodzi do głosu.

    No i mamy kolejny ZONK prawny.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek