  • Data: 2005-10-26 23:35:07
    Temat: Re: ciągłe propozycje seksualne i nagabywanie przez telefon
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "allbi" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    news:djp2v4$8hq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Przekierowanie nie wchodzi w rachubę, ponieważ to telefony firmowe,
    a nie
    > prywatne i to ja muszę je odbierać.
    > Zanim pójdę na policję chcę wiedzieć czy moje upokorzenie i problemy
    nie
    > będzie większe niż dotychczasowe kłopoty. I dlatego pytam o jakąś
    > podstawę prawną o jaką mogę się oprzeć w walce o swoje prawa.

    Policja - i ogólnie organa ścigania - są od ścigania sprawców
    przestępstw i wykroczeń. Nie są lekarstwem na całe zło. By Twoja
    wizyta w tej instytucji miała racjonalny sens należało by najpierw
    znaleźć odpowiedź na pytanie, jakiego przestępstwa dopuścił się
    ewentualnie sprawca.

    No a tu jest jednak problem, bowiem nie mam pomysłu na zarzut. Jedyne
    co wchodzi w rachubę, to art. 107 kodeksu wykroczeń. Wykazanie, że
    facet złośliwie Cię niepokoi nie wydaje mi się niemożliwe i pozbawione
    sensu, choć z lekka kontrowersyjne. Tylko, że podejrzewam, że policja
    uzna, ze w tej sprawie brak jest interesu publicznego w ściganiu
    sprawy i pozostaniesz sama na "scenie".