  • Data: 2005-10-27 16:34:04
    Temat: Re: ciągłe propozycje seksualne i nagabywanie przez telefon
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 27 Oct 2005 01:19:20 +0200, *allbi*
    <news:djp2v4$8hq$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Przekierowanie nie wchodzi w rachubę, ponieważ to telefony firmowe, a nie
    > prywatne i to ja muszę je odbierać.
    > Zanim pójdę na policję chcę wiedzieć czy moje upokorzenie i problemy nie
    > będzie większe niż dotychczasowe kłopoty. I dlatego pytam o jakąś podstawę
    > prawną o jaką mogę się oprzeć w walce o swoje prawa.

    Słuchaj...Jeśli jesteś w porządku, nie masz sobie nic do zarzucenia, nie
    powstydzisz się swoją postawą, to zgłoś tego pana na policję.
    Chyba, że już byłaś na jakimś tam spotkaniu z tym panem i boisz się
    kompromitacji. Niech Ci dalej Twoja intuicja podpowie jakie jest najlepsze
    wyjście z tej sytuacji.

    --
    Kaja