  • Data: 2007-08-01 14:48:50
    Temat: Re: cesarskie cięcie nielegalne?
    Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    granadax pisze:
    > Witam, interesuje mnie (nie wiem czy istniejący) prawny zapis, który mówiłby o
    > tym, iż wykonanie cesarskiego cięcia bez wskazań, czyli na tzw życzenie
    > pacjentki jest nielegalne, niezgodne z prawem, przestępstwo?
    > Wdzięczna będę za informacje, a także ciekawe odnośniki.
    > I odwrotnie, czy pacjentka ma prawo odmówić zgody na poród sn i zarządać cc?
    > Intersują mnie wyłącznie dokumenty, nie osobiste sądy i refleksje

    nie wiem jak się mają cesarki do prawa, ale jakiś czas temu w jakichś
    wiadomościach czy innych faktach mówili że rząd (chyba ministerstwo
    zdrowia) chce wymusić na lekarzach żeby robili jak najmniej cesarek.
    powodem niby ma być to, że pomiędzy matką a dzieckiem po normalnym
    porodzie jest większa więź rodzicielska.