    From: "pieknylolo83" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: byla u mnie policja
    Date: 23 Nov 2006 08:01:23 -0800

    Henry (k) napisał(a):

    > Nie jestem prawnikiem - a wypowiadam się bo to prawo mnie też obowiązuje
    > więc się nim interesuję.
    > Czy na grupie dyskusyjnej o komputerach też pytasz czy grupowicze są
    > producentami komputerów czy tylko je używają?
    >
    > Henry

    Podkreslalem ze nie pytam przez zlosliwosc a z czystej ciekawosci, a
    twoj komentarz jest deczko zlosliwy.
    Owszem kazdy z nas powinien znac podstawy prawa bo jak wiemy
    nieznajomosc prawa szkodzi. Bardzo dobrze ze sie prawem interesujesz.
    Tylko tak to jest ze praktycy, to na ogol lepie jsie na tm prawie znaja
    i co najwazniejsze maja praktyke i wiedza jak to prawo w tej praktyce
    wlasnie wyglada !!